Care ambalare este cea potrivită?

 

INTRAMA este o companie cu o experiență de 25 de ani în domeniul producției și afacerilor cu ambalarea flexibilă. Noi, ca specialiști în acest domeniu, vom împărtăși cu dvs. cum să fiți siguri că utilizați ambalajul flexibil potrivit.

De ce? Pentru că suntem siguri că ați petrecut multe ore pentru a vă dezvolta produsul. Din stadiul studiului inițial și experimentând la aplicarea ultimei acțiuni asupra produsului deja dezvoltat. Ambalarea vine după aceea și este la fel de importantă ca găsirea rețetei, ceea ce va ajuta produsul să "cucerească" piața cu calitățile gustului și aspectul impecabil

Constatarea că rețeta ar fi o risipă de muncă dacă produsul dvs. nu este ambalat în ambalajul corect. Spunem "corect", deoarece ambalajul polimer are multe varietăți în funcție de produsul care urmează a fi ambalat, tehnologia de ambalare, mediul de stocare și designul. Poate avea diferite grosimi, proprietăți de barieră, structură, culoare și formă pentru ambalare în vid sau în atmosferă modificată. Este comun pentru toate tipurile de ambalaje care joacă un rol important din 2 aspecte - mai întâi pentru a proteja produsul ambalat de impactul cu mediul înconjurător; în al doilea rând - să prezinte produsul și să îl diferențieze de cel al competiției.  

Ambalarea cu barieră întârzie fluxul proceselor biochimice prin limitarea contactului produsului ambalat cu oxigenul, umiditatea și mirosurilr. Data expirării este extinsă în acest fel, se păstrează calitățile de prospețime și gust ale produsului ambalat.

Un studiu privind Programele de Acțiune privind Deșeurile și Resursele (WRAP - Waste and Resources Action Programmes) arată că 65% dintre consumatori au indicat exact calitatea produsului, prospețimea și tipul / mirosul ca factor principal atunci când iau o decizie de cumpărare. Cu alte cuvinte, indiferent de cât de atractivă este ambalarea, ceea ce face consumatorii să cumpere un anumit produs de mai multe ori este gustul produsului și prospețimea în care un ambalaj de înaltă calitate are un rol semnificativ în păstrarea acestuia mai mult timp.

Aici acordăm o atenție deosebită calității ambalajului, deoarece vă sfătuim să nu faceți niciun compromis cu acesta. Deoarece un compromis cu calitatea ambalajului este un compromis cu produsul dvs. - cel în care ați investit foarte multe resurse și ați petrecut nenumărate ore pentru dezvoltarea sa.

 

 

Pentru a vă asigura că produsul dvs. a fost ambalat calitativ, vă recomandăm să încercați să găsiți răspunsurile la următoarele întrebări:
  • Dacă ambalajele îndeplinesc cerințele normative ale următoarelor reglementări naționale privind materialele și obiectele din plastic destinate să fie în contact cu produsele alimentare?

- Regulamentul european 1935/2004 privind materialele și obiectele destinate să fie în contact cu produsele alimentare;

- Regulamentul european 10/2011 privind materialele și obiectele din plastic destinate să fie în contact cu produsele alimentare;

- Regulamentul european 282/2008 privind materialele și articolele din plastic reciclat menite să fie în contact cu produsele alimentare;

- Ordonanța nr.2 din 2008 privind materialele și obiectele din plastic destinate să fie în contact cu produsele alimentare.

 

  • Care sunt condițiile de producție în care a fost realizat ambalajul? Furnizorul de ambalaje este de acord să fie auditat de dvs.? Ți-ar permite să-ți vizitezi baza de producție?

  • Există sisteme certificate pentru managementul calității și siguranței alimentelor?

  • Daca ambalajele au trecut un test de migrare la un laborator acreditat? Există valori în limitele permise (până la 60 mg / kg = 10 mg / dm2)?

  • Valorile și compoziția polimerilor enumerate în specificația tehnică a ambalajului corespund celor reale? Există mecanisme de control și trasabilitate a specificațiilor furnizate?

  • Au fost încorporate în ambalaj polimeri re-granulați (care ar putea înrăutăți calitatea produsului ambalat)?

  • Există un contact direct al produsului ambalat cu cernelurile în cazul unui ambalaj tipărit?

 

Rolul comercial al ambalajelor este celălalt aspect important. Designul atrăgător și aspectul colorat au, fără îndoială, un impact asupra deciziei de achiziționare a unui anumit produs. Astăzi, pe piețele din ce în ce mai competitive, ambalajul este un instrument puternic pentru extinderea conștientizării mărcii și diferențierea produsului. "Ambalajul este un branding", spune Gerstman, președintele onorabil al uneia dintre cele mai mari companii de consultanță din lume pentru strategiile de branding.

Noi, specialiștii din industria ambalajelor, spunem:

"Un produs este recunoscut după ambalaj, dar este stocat în mintea consumatorilor pe baza calității gustului". Prin urmare, considerăm că ambalajul potrivit este o combinație a unui ambalaj fabricat din materiale de înaltă calitate, pentru a păstra în primul rând gustul produsului și prospețimea și un design care contribuie cu succes la recunoașterea mărcii dvs.